zz_Evenementen & Toernooien

EVENEMENTEN

Lid zijn van een hockeyclub betekent niet alleen dat je er komt om zelf te hockeyen maar dat je er ook komt om andere teams aan te moedigen en natuurlijk om gezellige dingen te doen!

Het hele seizoen worden er evenementen georganiseerd. Denk hierbij aan toernooidagen voor de Jongste Jeugd, Sinterklaas, Jongste Jeugdfeestjes, Nieuwjaarsborrel, The-Dansant, seniorenfeest, Familietoernooi, Bierplankentoernooi, clincis, gezellige zondagen, activiteiten met de Pitcherclub en de Wijnclub en de Fans van MHCB etc.

De evenementen worden vermeld in de Agenda.

Zodra een hockeyclub een toernooi organiseert wordt dit gemeld op onze eigen MHCB App. Open de App en ga naar Meer.... Daar kies je voor Toernooien en kun je de keuze maken tussen Senioren/Jeugd/Jongste Jeugd e.d.

MHCB organiseert op de eigen velden:

BIERPLANKENTOERNOOI

Het Bierplankentoernooi vindt plaats in oktober. Seniorenteams/gelegenheidsteams kunnen zich opgeven.
Alle informatie over het Bierplankentoernooi s te vinden op onze nieuwe Facebook-pagina: www.facebook.com/bierplankentoernooiMHCB
Voor vragen kan je een berichtje mailen naar [email protected]

FAMILIETOERNOOI

Het familietoernooi wordt jaarlijks gehouden op 2e Pinksterdag.
Het famlietoernooi is voor gezinnen, vrienden, gewoon iedereen die zin heeft in een gezellig toernooi en oog heeft voor de kleinsten.