Evenementen

Doneer jouw gebruikte hockeykleding en maak kans op een nieuwe hockeystick

Nieuws afbeelding 22-9-2016 Onze huidige kledingsponsors ( Jee-O, Fysiotherapie de Hofstede en Intersport) zouden het geweldig vinden om de oude hockeykleding in te zamelen voor diverse hockeyclubs in Afrika.

Daarom zal er vanaf dit weekend een kist staan in het clubhuis om deze kleding in te zamelen.

Wil je kans maken op de nieuwe hockeystick dan moet de hockeykleding wel voldoen aan :

D-De kleding moet nog gedragen kunnen worden .

-GGeen beschadigde kleding.

-DDroog en schoon.

-HHang er een label aan , met je naam en telefoonnummer, zodat je mee kunt doen om de nieuwe hockeystick te winnen! Je kunt inleveren: -Broekje/rokje, -Shirt, -Truien /vesten, -Trainingspakken, -Hockeysticks

Deze actie leidt tot een win- win situatie: De kasten worden leeggeruimd en kinderen in Afrika zijn er blij mee!

Tot aan de herfstvakantie zal de inzameling plaatsvinden.

Groeten van de Sponsorcommissie
Petra, Desiree, Madeleine, Annemieke en Yvonne