LUSTRUM FEEST!

vrijdag 13 mei 2022   |   20:00 - 01:00   |   Clubhuis Kantine,Sportpark "Den Alst"

LUSTRUMFEEST | ‘Wilde Westen’

Lustrumfeest voor seniorleden, oud-leden, ouders van jeugdleden, vrijwilligers en hun partners. Optreden van een live-band (MmoozZ) en DJ !

Op vrijdag 13 mei a.s. zet de Lustrumcommissie de tent wijd open om je te verwelkomen op ons 40-jarige verjaardagsfeestje met DJ IAN en de live-band MmoozZ. Deze energieke band weet met eigentijdse muziek van ieder optreden een geweldige show te maken.

Geen show echter zonder publiek, dus bestel snel je kaarten! We hopen (geen verplichting!) je te zien met cowboyhoed, doodgravers- of indianenpak, pek en veren of lange onderbroek, als sheriff, hoefsmid, pokeraar, postkoetskoetsier, dominee, Lucky Luke, bandiet, familie Ingalls (Little House on the Prairie) of The Daltons etc.

M.a.w. passend bij het thema "Wilde Westen."

Online kun je het standaardkaartje kopen. Wil je op deze avond gebruik maken van het speciale (zakelijke) VIP-arrangement (voor 4 personen met o.a. vooraf buffet) stuur dan een mailtje naar [email protected] voor meer info.

Wij zijn: Sjoerd Koman en Nick van Kolck (Heren 2), Isabelle Bol (Dames 1), Jos Brekelmans, Marjolein van Wetten en Saskia Meulenkamp (Trim mix), Jan-Wouter Broekhuis (bestuur).

PS Zoals al tijden bij MHCB, de speciale lustrumconsumptiemunten kunnen alleen met PIN of MHCB-clubcard gekocht worden tijdens het feest.

Tickets verkrijgbaar via: https://www.eventbrite.nl/e/tickets-mhcbeuningen-lustrumfeest-269767360437