Start of the season event

vrijdag 2 september 2022   |   18:00 - 00:00   |   Clubhuis Kantine

Start of the Season: we gaan weer hockeyen!

Daarom nodigen wij jullie graag uit voor een gezellige start van het nieuwe seizoen op vrijdag 2 september 2022 vanaf 18:00uur in het clubhuis.

Tijdens deze Start of the Season nemen wij jullie graag mee in onze activiteiten voor dit seizoen, willen wij onze nieuwe leden verwelkomen, een aantal nieuwe gezichten aan jullie voorstellen en jullie alvast informeren over de activiteiten die we dit seizoen willen gaan organiseren.

Tevens kunnen alle coaches en keepers tussen 18:30uur en 20:30uur hun coach- en of keepers tassen komen ophalen.

Voor de jongste jeugd (18:30uur – 19:15uur) en voor de C/D jeugd (19:30uur – 20:15uur) wordt een clinic georganiseerd door Dames 1 en Heren 1 (opgeven kan via onderstaande link). Tijdens beide clinics zal er voor de ouders en leden een informatiesessie gehouden worden met belangrijke zaken voor het komende seizoen.

Aanmelden clinic voor jongste jeugd

Aanmelden clinic voor C/D jeugd

Uiteraard zal de avond met een gezellige borrel worden afgesloten. We hopen jullie in grote getalen te mogen verwelkomen!

Het Bestuur