zz_Sponsoring - Sponsorbeleid

MHCB heeft nu en in de toekomst een structurele geldstroom nodig om al zijn doelstellingen binnen de club te verwezenlijken. Mogelijkheden om te sponsoren zijn o.a. kleding (shirts/trainingspakken), borden, Club van 100, Pitcherclub, Wijnclub, banner op de internetpagina, sponsoring nieuwsbrief, sponsoring specifieke activiteiten (familietoernooi, feest, eind BBQ), sponsoring specifieke hockey-activiteiten (ballenkanon, slotdag jongste jeugd, clinic), sponsoring opleidingen trainers/coaches/scheidsrechters, Sponsoring blauwe zuil ingang sportcomplex, sponsoring speeltuin, sponsoring miniveldje, sponsoring keepersveld, sponsoring truien commissieleden en/of trainers.

Aanvragen voor sponsoring door organisaties met politieke, religieuze en/of sexuele standpunten worden niet in behandeling genomen.
Sponsoring door andersoortige sportondernemingen - behalve Top Shelf - zijn niet toegestaan.

Meer info? Stuur een e-mail aan: [email protected]