zz_Coordinatie Gastouders

Een gastouder zorgt voor een goede ontvangst van de (gast)coaches en scheidsrechters. Verder kunnen zij assisteren bij het invullen van het Digitale Wedstrijdformulier en verstrekken ze ballen, fluitjes en pionnen. Tevens zijn ze het eerste aanspreekpunt bij vragen van ouders/coaches.

De groep van gastouders werd te klein, spontane aanmeldingen bleven uit. De gastouder is echter onmisbaar op de club. Daarom is besloten om met ingang van seizoen 2014-2015 de gastouders per team in te delen. Dit betekent dat in het wedstrijdschema geen individuele namen meer worden weergegeven maar dat er een teamnaam komt te staan. De coach kan hier dan rekening mee houden en 1 ouder toewijzen (die b.v. al geen mede-coach is of commissielid, fruitouder e.d.).Er zullen duidelijke instructies/aanwijzingen beschikbaar zijn om het gastouderschap zo soepel mogelijk te kunnen laten verlopen.

Meer info? Stuur een e-mail aan: [email protected]