zz_Sponsorcommissie

De sponsorcommissie houdt zich bezig met werven, onderhouden en verder uitbreiden van het aantal sponsoren voor MHCBeuningen. Dat houdt in een stuk relatieonderhoud maar ook een deel nieuwe acquisitie.

Ook is de sponsorcommissie het primaire aanspreekpunt met betrekking tot sponsoring van teams binnen MHCBeuningen. Dus elk team dat een sponsor heeft, zoekt of wil aandragen kan bij de sponsorcommissie terecht.

De samenwerking met de sponsoren dient zo optimaal te verlopen. Het moet voor beide een win-win situatie zijn. Daarin wordt getracht zoveel mogelijk in gesprek te blijven met de sponsoren. De club heeft de financiële middelen nodig om de continuïteit te kunnen handhaven en te waarborgen.

Indien een clublid vragen heeft over de mogelijkheid tot sponsoring kan hij/zij terecht bij de Sponsorcommissie. Ook als iemand een potentiële sponsor op het oog heeft of een sponsor kent die graag in contact wil komen met iemand die verantwoordelijk is voor de sponsoring binnen MHCB.

Alle mogelijke sponsoring moet via de sponsorcommissie verlopen. Dit om wildgroei van sponsoring tegen te gaan en uniformiteit te hebben binnen MHCB.

Meer info? Stuur een e-mail aan: [email protected]