Vriendjes en Vriendinnetjesdag

10-11-2014 Op zaterdag 8 november en woensdag 12 november mogen alle spelers van de funkey's, puppy's, stickies, F, E-6 en E-8 tallen een vriendje of vriendinnetje uitnodigen om deel te nemen aan de hockeytraining van die dag. Je mag op het gebruikelijke tijdstip iemand meenemen om hem/haar kennis te laten maken met hockey. Je vriendje of vriendinnetje volgt dus samen met jou de training. De trainers zorgen er voor dat er diverse spelvormen zijn en er een actieve training wordt gegeven. Na de training is er wat lekkers te eten en drinken in het clubhuis. Wie weet wordt je vriendje of vriendinnetje zo enthousiast dat hij/zij zich aanmeld als lid en volgend jaar bij jou in het team speelt!Je hoeft je niet aan te melden, je vriendje/vriendinnetje kan gewoon mee komen naar de training!

Veel plezier allemaal!
JJC