Evenementen

Inschrijven 30e Familietoernooi vanaf nu mogelijk!

Nieuws afbeelding 8-4-2016 Inschrijven met 2 of 4 personen ook mogelijk! Er worden poules gemaakt op leeftijd/ervaring. Dus schrijf je in met je hele gezin of je hele team, eventueel met aanhang en kids. Het wordt 1 groot feest!

Op 2e Pinksterdag, maandag 16 mei 2016 wordt het traditionele "MHCB –Familie (&Vrienden)toernooi” georganiseerd. Dit toernooi is van oudsher een gezelligheidsevenement voor jong en oud, waarbij (oud)MHCB-leden en sponsors gecombineerd met familieleden, vrienden en kennissen, meedoen.

Het familietoernooi staat dit jaar in het teken van ‘FEEST!’ De hockeyclub bestaat 35 jaar én het is de 30e keer dat het Familitoernooi wordt georganiseerd. Het familietoernooi is vooral een gezelligheidsevenement, waar we samen met supporters, belangstellenden en feestgangers op onze velden en in het clubhuis een gezellige en sportieve dag willen beleven.

Van 10.00 tot 16.30 uur gaan we niet alleen hockeyen maar hebben we ook andere leuke sportieve en gezellige activiteiten in petto. De hele dag is er gezellige muziek, staat er een luchtkussen en zijn er spelletjes te doen. Voor de kinderen is er gratis limonade en ook de waterfontein is de hele dag te gebruiken.

Er is een gezamenlijke lunch en na de prijsuitreiking is er bij voldoende animo (en als het weer het toelaat) een BBQ.

Bij de poule-indeling wordt rekening gehouden met het niveau en de leeftijden van de spelers. Er wordt op halve velden met 8 tegen 8 gespeeld. Bedenk zelf een leuke teamnaam in het thema ‘FEEST’. Je kunt je teamnaam ook in het veld zichtbaar maken; er wordt een prijs uitgeloofd voor de beste verkleedpartij!

Doe mee, nodig je vrienden en familie uit de rest van het land uit en maak er een leuke 2ePinksterdag van! Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Zodra je deze hebt ingestuurd naar [email protected] ontvang je hiervan een bevestiging.

Inschrijven voor het familietoernooi is mogelijk t/m 4 mei 2016!

Bijlage