Uitslag: Eric Hoenderop voor Sportheld MHCB!

29-4-2015 Eric Hoenderop is gemeentewinnaar in de Gemeente Beuningen en kan een mooie oorkonde tegemoet zien. In de provincie Gelderland geƫindigd op plek 144! Van Harte Gefeliciteerd!

Het Algemeen Dagblad organiseert al vele jaren de verkiezing "Clubhelden van de Amateursport". Want zonder de energie, passie en liefde van de vrijwilligers kunnen deze sportverenigingen niet bestaan. Namens MHCB is Eric Hoenderop genomineerd.

Eric is voorzitter van de zaalhockeycommissie. Met een enorme passie en energie heeft hij samen met de anderen in de commissie de zaalhockeycompetitie voor MHCB georganiseerd. Hij heeft vele uren gestoken in het huren van de zalen, het maken van trainingsschema's, regelen van materialen, aanschrijven van teams, en nog veel meer.

Vind jij dat Eric ook onze sportheld is? Ga dan snel naar de website adclubheld en stem!