Kampioenen

Jongens B1 Kampioen!

Nieuws afbeelding 17-5-2015 Jongens MHCB B1 zijn zaterdag 16 mei kampioen geworden in de Top-klasse. In deze competitie hebben ze geen enkele wedstrijd verloren en werd slechts ėėnwedstrijd gelijk gespeeld. Het doelsaldo staat na 13 wedstrijden op plus 55; 67 doelpunten voor en 12 tegen. Hoewel er nog één wedstrijd gespeeld moet worden, kan het kampioenschap hen niet meer ontgaan.

De jongens waren uiterst gemotiveerd om de laatste wedstrijd tegen De Mezen Jongens B1 te winnen. Hoewel ze vrij snel in de eerste helft met 0-1 achter kwamen door een strafbal, was Beuningen duidelijk het sterkste team. Zij bepaalden de wedstrijd. De 7-1 overwinning was dan ook een terechte uitslag.

Dankzij de geweldige inzet van de jongens zelf en hun trainers Thijs en Coen Peeters werd dit fantastische resultaat behaald. De wedstrijd werd met een champagnedouche afgesloten. Proficiat jongens!