Kampioenen

MHCB Meisjes B5 ongeslagen kampioen!

Nieuws afbeelding 26-5-2015 In de laatste wedstrijd tegen HCOB, de nummer 2 in de poule, werd het kampioenschap behaald onder aanmoediging van veel publiek. Een overtuigende 4-0 overwinning. De competitie startte moeizaam met een gelijkspel, waarna alleen nog maar gewonnen werd. Bijzonder was een wedstrijd op gras die werd gewonnen na een gedegen voorbereiding op de grasstroken tussen de Beuningse velden. Veel zeggend is dat het team dit seizoen speelde met een vaste keeper en slechts 4 doelpunten tegen kreeg en positief doelsaldo behaalde van +48. Gefeliciteerd Amber, Hilde, Elsa, Isa, Lynn, Carmen, Veerle, Camilla, Robin, Charlot, Jill, Britt, Marleen, Yael en trainer/coach Koen voor deze teamprestatie.