Materialencie

Inventariseren trainingsmaterialen

Nieuws afbeelding 17-6-2015 Beste trainer/coaches,

Dit jaar gaan wij alle trainingsmaterialen inventariseren. Dit betekent dat wij op donderdagavond 18 juni a.s. alle materialenkisten in uit het materialenhok zullen halen. Heb je een ballenkist in gebruik kom dan op een van de onderstaande momenten naar de club om gezamenlijk de kist te controleren en om de kist, indien nodig, te repareren. Elke kist zal gecontroleerd worden voordat deze weer in bruikleen wordt gegeven. Daarnaast vragen we je als trainer een formulier te ondertekenen dat je verantwoordelijk bent voor de inhoud van de kist.

Op de volgende dagen zijn wij aanwezig in de kantine van ’t Honk:
Dinsdagavond 23 juni tussen 19.30 en 21.00 uur
Woensdagavond 24 juni tussen 19.30 en 21.00 uur
Zaterdag 27 juni tussen 10.30 en 12.00 uur

Hierbij willen wij opmerken dat indien je niet aanwezig bent voor de controle van de materialenkist, je kans loopt de kist pas weer half augustus terug te krijgen.

We zien je graag op een van bovenstaande data.

Wij wensen jullie een mooie en zonnige zomer toe.

De MHCB Materialen Commissie
Alfons, Andre, Carlo en Folkert