Wedstrijdschema

Verzamel en reistijden wedstrijdschema

Nieuws afbeelding 9-9-2015

Als je naar de wedstrijdschema's kijkt zie je 2 tijden staan, namelijk "Verz" en "Spel" en bij een uitwedstrijd staat er "Reistijd" ingevuld. Even een uitleg daarover.

De wedstrijdsecretaris bepaald de begintijd van de wedstrijd. Dat is de tijd die onder het kopje "Spel" staat.

Nu kan er per team opgegeven worden hoeveel minuten vóór de wedstrijd de spelers/speelsters aanwezig moeten zijn op de club. Onder het kopje "Verz" staat dan de tijd van verzamelen. De lijst met de huidige verzameltijdentijden is opgenomen als bijlage.
Moet er een uitwedstrijd gespeeld worden, dan wordt de reistijd bij de verzameltijd opgeteld.

Wil je de verzameltijd van je team aangepast hebben, laat dan je coach/manager/begeleider een berichtje sturen naar lisa-beheer @ mhcbeuningen.nl (zonder de spaties) met daarin de teamnaam en de nieuwe verzameltijd.

Vragen? Gebruik dan ook eerdergenoemd e-mailadres.