Oud-voorzitter Kees Stolk overleden

Nieuws afbeelding 6-11-2016 Vandaag, zondag 6 november, bereikte ons het trieste bericht dat Kees Stolk is overleden. Kees is oud-voorzitter, oud-bestuurslid en oud-penningmeester van onze vereniging en oud-voorzitter van de Stichting Hockey Beuningen. Hij is erg belangrijk geweest voor de ontwikkeling van onze vereniging door de jaren heen. Ook bij de bouw en bij het onderhouden van onze huidige accommodatie heeft Kees letterlijk veelvuldig de handen uit de mouwen gestoken.

Als hockeyfanaat was hij bovendien ontzettend betrokken bij de sport. Zo heeft hij jaren langs de lijn gestaan bij diverse jeugd- en senioren elftallen en in verschillende functies. Kees was altijd een graag geziene gast op ons sportpark. Helaas stond zijn ziekte dergelijke bezoeken de laatste jaren niet meer toe.

Hij is voor zijn vele verdiensten diverse malen geƫerd door onze vereniging. Zo is hij ere-lid, lid van verdienste en drager van de gouden speld van onze vereniging.

MHC Beuningen verliest een gedreven bestuurder, betrokken lid en zeer aimabel mens. Wij zijn hem erg dankbaar.
Wij condoleren Karin, Niels en Lars, naasten, familie en bekenden en wensen hen allen heel veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.

Namens het bestuur van MHC Beuningen
Jos Spierings