Fietsverlichting actie

Nieuws afbeelding 3-10-2017

Nu de herfst in volle gang is, kan het na de training ineens donker zijn. Fietsverlichting is dan van belang, zowel voor jezelf als voor medeweggebruikers. Toch fietst niet iedereen met licht. Met name bij jongeren (12 – 24 jaar) is het voeren van goede fietsverlichting een probleem. Vaak wordt de verlichting vergeten of werkt deze niet.

Regionaal Orgaan Verkeersveiligheid Oost-Nederland is dit najaar weer haar fietsverlichtingscampagne gestart waarin ze jongeren willen voorzien van en attenderen op goede fietsverlichting. Wij als sportclub vinden het erg belangrijk dat onze jongeren (en ouderen) na een avondje heerlijk trainen veilig thuiskomen, daarom vind deze week de actie ook bij onze sportclub plaats.