Technische Commissie

Indeling jeugdteams 2019-2020 staat op de site

Nieuws afbeelding 21-6-2019

De indeling van de jeugdteams voor volgend seizoen staan op de site, in verband met de AVG , kun je de team indeling vinden door in te loggen op de site met het lidnummer en het wachtwoord, zodat het op de beschermde site staat.

U gaat na het inloggen naar: Club/ documenten/ Teams nieuwe seizoen

Indeling D jeugd

Bij de indeling van de D teams hebben wij, net als afgelopen seizoen, gekeken naar de sociale voorkeuren en hebben wij geprobeerd om vriendinnetjes bij elkaar te houden. Daarnaast hebben wij ook gekeken naar de hockeybeleving en de karakters van de meisjes en zo zijn de teams samengesteld.

We hebben de teams kleuren gegeven om daar mee aan te geven dat er geen beste team is, later zal de Bond de nummering aangeven dit ivm klasses waarin de teams worden ingedeeld. Dat betekent dat we tot de herfst nog zoekende zijn, er kunnen teams zijn die alles winnen, maar het kan ook voorkomen dat er veel verloren wordt. Net als bij de E teams wordt er na de herfstvakantie en na de carnavalsvakantie opnieuw ingedeeld, zodat teams zich kunnen blijven ontwikkelen.