Opzeggingsprocedure beëindiging lidmaatschap voor 1 juni

Nieuws afbeelding 30-6-2013

Afmeldenvoor trainingen/wedstrijden tijdens het lopende seizoen is in principe niet mogelijk. Je speelt in een team en daar is aan het begin van het seizoen rekening mee gehouden. Als je voor het volgende seizoen je lidmaatschap bij MHCB wilt opzeggen,dan moet je dat doenvóór 1 juni van het betreffende seizoen. Deze datum is bepalend o.a. omdat na deze datum het aantal teams moet worden doorgegeven aan de KNHB.Als opzegging ná deze datum binnen komt, wordt 50% van de contributie doorberekend.
Opzeggen kan per post naar Postbus 151, 6640 AD BEUNINGEN of per mail aan [email protected]. We stellen het op prijs als je een reden erbij kunt vermelden. In allebei de gevallen is je opzegging pas definitief als je hiervan een bevestiging hebt ontvangen.