Jongste Jeugd

Slottoernooien Jongste Jeugd FED8

26-9-2010
Slottoernooien Jongste Jeugd 2011
Zoals ieder jaar wordt de laatste competitiedag vervangen door een Slottoernooi. Altijd heel gezellig en een mooie afsluiting van het seizoen. Let op: álle teams worden hiervoor opgegeven! Het is een laatste 'competitiedag'.
Hieronder de data van de toernooien:

mE 1e én 2e jaars - zondag 5 juni- Union
Ontvangst 09.30 uur, start wedstrijden 10.00 uur, prijsuitreiking rond 16.00 uur. De kinderen nemen zelf een lunchpakket mee en een wit t-shirt. Union zorgt voor limonade, fruit en versnaperingen en 2 lunchpakketten per team voor de begeleiders.

j8D, jE 1e en 2e jaars - zondag 25 juni - NMHC
Ontvangst vanaf 09.30 uur, start om 10.00 uur. Einde rond 16.00 uur. De spelers nemen hun eigen lunch mee. Voor een kleine versnapering en drinken wordt gezorgd. Op het terrein is plaats voor een tentje/parasolletje o.i.d.

8D meiden - zondag 19 juni - MHCBeuningen
Ontvangst vanaf 09.30 uur, start om 10.00 uur. Einde rond 16.00 uur. De spelers nemen hun eigen lunch mee. Voor een kleine versnapering en drinken wordt gezorgd. Op het terrein is plaats voor een tentje/parasolletje o.i.d.

Meisjes F - datum n.n.b. - Boxmeer
Ontvangst 10.30 uur, start om 11.00 uur. Einde rond 15.00 uur.
Kinderen nemen een wit t-shirt mee. Boxmeer zorgt voor lunch, limonade, fruit en versnaperingen en een lunchpakket voor de begeleiders.

Jongens en Mix F-teams - datum n.n.b. - Civicum/Cuijk
Ontvangst 09.30 uur, start 10.00 uur, einde slottoernooi rond 16.30 uur.
De kinderen krijgen een broodje knakworst, ranja en versnaperingen aangeboden, eigen cluboutfit en een wit t-shirt mee. Voor 2 coaches/begeleiders is er ook nog koffie/thee.  Neem evt. een tentje mee of windscherm, een kleed en een handdoek.

Stickies - datum n.n.b. - Bemmel
Ontvangst 09.30 uur, start 10.00 uur, prijsuitreiking rond 16.00 uur.
De kinderen nemen een lunchpakket, eigen cluboutfit en een zwart t-shirt mee. Voor limonade en versnaperingen wordt gezorgd. Voor max. 2 begeleiders is er een lunchpakket beschikbaar. Neem evt. een tentje mee of windscherm, een kleed en een handdoek.