Technische Commissie

Wil jij trainer worden volgend seizoen?

26-5-2008

Wil JIJ volgend seizoen training gaan geven
aan een F, E of D8 team?

Net als ieder seizoen zijn we ook nu weer op zoek naar enthousiaste A, B en 2e jaars C-jeugd die het leuk vinden om een F (7 jarigen), E (8/9-jarigen) of D8-team (10-jarigen) te gaan trainen. De trainingen van de F en E zijn op woensdag van 17.15 – 18.15 uur en van de D8 op donderdag van 17.30 – 19.00 uur.

Aan het begin van het seizoen starten we met een informatie-avond. Ook ontvang je iedere week een training die je dan kunt geven met daarin ook ruimte voor jouw eigen oefenstof. We vragen je minstens 2x per seizoen een wedstrijd te bekijken van jouw team zodat je kunt zien wat de kinderen nog aan hockeytechnieken extra moeten oefenen.

Lijkt het je leuk maar kun je je nu nog niet opgeven omdat je nog niet weet hoe je rooster er voor volgend schooljaar uit ziet? Geef je dan gewoon op, dan zien we straks wel of het gaat lukken.

Wil je/kun je niet iedere week training geven, dan kun je samen met een vriend of vriendin 1x per 2 weken training geven aan hetzelfde team.

Wil je met een vriend of vriendin iedere week op dezelfde tijd training geven en het liefst ook nog op 2 velden naast elkaar, ook dat is mogelijk!

Naast de vrijwilligersvergoeding die we je kunnen bieden, bieden we je de informatie-avond, begeleiding (als dat nodig is) tijdens de trainingsuren én gaan we op zoek naar een geschikte FED-trainerscursus.

Kom trainen en leer de Jongste Jeugd álles wat jij geleerd hebt bij MHCB! Meld je aan via [email protected] met daarbij je voorkeur voor team e/of vriend/vriendin.