Vacatures

Waar ben jij goed in?

Nieuws afbeelding 1-9-2008
Wat kun jij c.q. waar liggen jouw interesses? MHCB zoekt jou! Jij kunt evenementen of jongstejeugd/jeugdfeesten organiseren, je hebt affiniteit met de jongste jeugd of de jeugd, je wilt kinderen opleiden/begeleiden bij het fluiten van wedstrijden, jij hebt interesse in de PR/Marketing van MHCB, je wilt MHCB sponsoren via kleding of reclameborden etc.
Een club kan altijd vrijwilligers gebruiken, kleine taken, grote taken, taken die je vanuit huis kunt doen, taken op het veld etc. Gastouders, wedstrijdsecretariaten, commissieleden, bestuursleden, hand-en-spandienstmedewerkers, er is altijd wel iets te doen, kleine klusjes af en toe, doorlopende klussen, je kunt het zo gek niet bedenken.
Doe als vrijwilliger iets waar je al goed in bent, dan houd je lol in je vrijwilligerswerk, het is toch altijd werk wat je buiten al je andere bezigheden doet.
Wat zoeken we in ieder geval voor komend seizoen? O.a. een trainingscoördinator, gastouders voor de zaterdag, leden voor de JeugdCommissie, leden voor de Jongste Jeugdcommissie, lid voor de Technische Commissie Jongste Jeugd, leden voor de Arbitragecommissie. In de bijlage een kort overzicht. Wil je meer informatie, stuur dan een mail aan [email protected] of log in op deze site, ga in de linkerkolom naar Documenten en kies voor Functieomschrijvingen en kies daar een bepaald onderwerp. Of spreek een bestuurslid of commissielid aan op de velden! Kom er gezellig bij!
Bijlage