Grote Clubactie - de loten liggen voor je klaar!

Nieuws afbeelding 8-10-2008
Heb je Grote Clubactieloten kunnen verkopen en ben je klaar? Dan kun je woensdag tijdens de training of zaterdag tot 12.00 uur op de club je verkoopboekje (of uitgescheurde bladzijden) inleveren bij de Jongste JeugdCommissie (oranje bodywarmer).
Lukt dat niet? Dan kun je langskomen op De Balmerd 26 en krijg je daar je loten.
Je kunt de loten dan afleveren en het geld ophalen. Het geld kun je dan weer inleveren bij de Jongste JeugdCommissie op woensdag tijdens de training of zaterdag op de club of op De Balmerd 26.
Zorg er s.v.p. voor:
- dat je naam er op staat
- dat de blaadjes zijn vastgeniet

Na de herfstvakantie maken we dan bekend hoeveel er door jullie is opgehaald en hoeveel doeltjes we kunnen gaan kopen!
Wie er individueel en per team het meeste heeft verkocht, dat wordt bekend gemaakt tijdens het discofeest op vrijdag 12 december.
Ontzettend bedankt voor al jullie moeite.
Met sportieve groeten,
Susan, Caroline en Annemieke