Arbitrage

Gele/rode kaarten, scheidsrechterskaart kwijt

Nieuws afbeelding 11-9-2008
Bestuursbesluit: Personen die tijdens een hockeywedstrijd tegen een 2e geregistreerde gele kaart of eerste rode kaart aanlopen dienen deze zelf te betalen (geel EUR 7,50 voor de jeugd en EUR 12,00 voor de senioren; rood voor wat de KNHB ons aan maatregelen oplegt.
Voor de goede orde: dit is een mix van maatregelen die ook andere verenigingen opleggen.

Voor wat betreft het zoekraken van scheidsrechterskaarten en/of het scheidsrechterkaartnummer kwijt zijn zal bij een nieuwe aanvraag bij de KNHB de aan ons opgelegde kosten van EUR 2,50 worden doorberekend.

Van algemene aard: de Aribtragecommissie doet dringend een beroep op de nieuwe leden toch vooral hun scheidsrechterskaartnummer op te geven. Het verzoek richting ledenadministratie om hier controle op te houden is van groot belang. Het risico van eerder omschreven maatregelen wordt daarmee voorkomen.

Voor meer info: Sanctiebeleid Arbitrage. Te vinden als je bent ingelogd in de linkerkolom bij Documenten. Klik op het plusje bij Arbitrage en kies voor Sanctiebeleid Arbitrage.