Gastouder

Gastouders gezocht

18-3-2010

OPROEP aan de ouders van , jA2, jB1, jC2, jD3, mB4, mB5, mB6, mC5, m8D4, mE1, mE2, mE3, mE5, mE9, j8D1, j8D2, jE5, jF1, jF2, mF1, mF2:
Het 2e deel van het hockeyseizoen 2009-2010 gaat (voor de Jongste Jeugd) weer van start op zaterdag 27 februari.
Dat betekent dat er op die zaterdagen weer gastouders aanwezig moeten zijn om onder andere de tegenstanders te ontvangen, wedstrijdformulieren in te vullen, te controleren of de scheidsrechters aanwezig zijn etc. Dit moet allemaal worden gedaan om ook de wedstrijd van joúw kind goed te laten verlopen. Als gastouder hoef je geen bardiensten te draaien. Als we bij alle teams minimaal 1 gastouder hebben, dan doen we gedurende het hele hockeyseizoen (augustus t/m juni) 3 à 4 keer een beroep op je. Dat is net zoveel als dat je bardienst zou draaien, de tijden van het gastouderschap zijn dan ook hetzelfde als die van de bardienst.
Ook onze club kan niet draaien zonder vrijwilligers… daarom is het fijn dat zoveel ouders bereid zijn om mee te helpen als bijv. coach, trainer of gastouder. Maar… er is soms ook een tekort aan gastouders en dat geldt met name als uw kind thuis speelt want:

Het team van jouw kind heeft nog geen gastouders!

Daarom willen we graag wat hulp bij deze taak en doen wij door middel van deze brief een dringend beroep op jou. Nieuwsgierig geworden naar de taak van gastouder of wil je graag wat meer informatie voor je een beslissing hierover neemt? Neem dan contact op met:

Corien Tromp:   024-6776046 / 06-13223908 / [email protected]

Lenny Vervest: 024-6773671      / [email protected]

of Annemieke van der Sterre: [email protected]

Natuurlijk kun je ook informeren bij een van de andere gastouders. Er zit altijd iemand bij de wedstrijdtafel die je kan vertellen wat er nou zo leuk aan is en of het wellicht iets voor jou is.

Met vriendelijke groeten,

Corien Tromp en Lenny Vervest