Zaalhockey

Start zaalhockeytrainingen op 16 november 2008

Nieuws afbeelding 18-11-2008

Op zondag 16 november 2008 is het zaalhockeyseizoen 2008 2009 gestart met de eerste zaaltrainingen in zaal Lindenhout in Neerbosch. Op zaterdag 6 december 2008 start vervolgens de competitie.

Inmiddels hebben alle teams hun complete trainings- en speelschema per mail ontvangen. Opgemerkt dient te worden dat er, vanuit de KNHB, te allen tijde wijzigingen kunnen worden doorgevoerd. De zaalhockeycommissie zal het betreffende team daar direct van op de hoogte brengen.

Het is gelukt om voor alle teams een trainer te krijgen. Wij willen alle coaches, managers en zeker de trainers alvast bedanken voor hun inzet op dat gebied.

Alle trainingen zijn op zaterdag en zondag ingepland. Dit heeft te maken met de (beperkte) beschikbaarheid van de hal in Neerbosch. Bij het indelen had de zaalhockeycommissie onder meer rekening te houden met het competitieprogramma, minimaal 1 training heeft plaatsgevonden voor de eerste wedstrijd, trainers die zelf hockeyen, trainers die twee teams trainen, indelingen van scheidsrechters en voor zover mogelijk persoonlijke wensen.

Net zoals eerdere jaren zal het eerste team wat gaat trainen de zaal inrichten, dus balken en doelen neerzetten. Er is een tas met ballen, pions en hesjes aanwezig. Het laatste team ruimt de zaal op en brengt de ballentas terug. Deze procedure krijgt elk team ook nog apart verzonden en zal ook op EMMA komen te staan.

Het is zeer belangrijk dat de zaal netjes wordt achtergelaten, doe alle afval (flesjes, papiertje etc) in daarvoor bestemde prullenbakken en zorg dat er geen water op de vloer komt. Zwarte zolen zijn ten strengste verboden. Wij vragen de dames/heren trainers, coaches en managers daar op toe te zien.

Zorg dat naast de trainer, altijd een tweede persoon aanwezig is voor toezicht. We hebben harde afspraken moeten maken met de zaalbeheerder.

Met ieders hulp kunnen we er een mooi seizoen van maken.

Wij wensen iedereen heel veel succes.

Vragen, opmerkingen of goede ideeën? Mail [email protected]