Jongste Jeugd

Slotdag voor de jongste jeugd van MHCBeuningen

Nieuws afbeelding 30-6-2020
Op zaterdag 25 juni hebben de jongste meisjes en jongens van MHCBeuningen een geslaagde afsluiting gehad van een vreemd hockeyseizoen. Ondanks de mindere weersvoorspelling was het een heerlijke zonovergoten dag, wat het enthousiasme en plezier van de kinderen nog groter maakte. Nadat alle teams zich hadden gemeld en welkom geheten, was het tijd voor de eerste spellen. Zo was er een parcourtje dat zo snel mogelijk afgelegd moest worden, hockey-curling, hooghouden en een shoot-out op een echte keeper. Tussen alle inspanningen door was er tijd om te relaxen en bij te kletsen tijdens een welverdiende pauze. Dat gaf de organisatie de ruimte om de spellen op te ruimen en de goaltjes neer te leggen voor een laatste partijtje. Nog één keer werd alles gegeven, zodat de kinderen met rode wangen van het veld kwamen. Maar nadat iedereen was voorzien van drinken, een broodje knakworst, een appel en een ijsje en alle coaches waren bedankt voor hun hulp dit seizoen, was het tijd om de sproeiers aan te zetten voor een heerlijke afkoeling.

We kijken terug op een zeer vrolijke hockey-ochtend. De verschillende commissies binnen de vereniging zijn al weer druk bezig met de voorbereidingen voor volgend seizoen die naar verwachting begin september van start zal gaan. Onderdeel daarvan zijn de hockeytrainingen die we aanbieden in het kader van Sjors Sportief. Wil je eens uitproberen of hockey een leuke sport voor jou is bij een gezellige club, meld je dan nu aan. Direct als nieuw lid aanmelden kan natuurlijk ook.

We wensen iedereen een gezonde en gezellige zomer toe en zien jullie graag na de vakantie weer terug op het sportpark!