Evenementen

MHCB 40 jaar!

17-1-2021
Aankomende 14 april 2021 bestaat onze mooie club 40 jaar. Ons 8e lustrumjaar willen we uiteraard groots vieren. Gezien de strenge coronamaatregelen is er op dit moment weinig ruimte voor het organiseren van fysieke activiteiten en feestjes. Daarom willen we onze lustrumactiviteiten zoveel mogelijk naar het najaar doorschuiven. We hopen dat het leven er tegen die tijd weer redelijk normaal uitziet. Maar voor nu: save the date: woensdagavond 14 april 2021. Hierover later meer.

We zijn overigens nog hard op zoek naar een aantal leden die willen helpen bij het organiseren van ons lustrum; zowel jong en oud zijn enorm welkom! Wil je helpen? Stuur een mailtje naar [email protected]. We hebben de input van onze leden nodig!