Technische Commissie

Glow in the dark toernooi D/C jeugd

Nieuws afbeelding 12-11-2021
Eindelijk is het zover en hebben wij een spectaculair lustrum event voor jullie in petto. Helaas hebben vorig jaar al onze lustrum activiteiten stil gelegen vanwege corona. We hebben nog wel een aantal van jullie gezien tijdens de online lustrum pubquiz, maar echt iets leuks doen samen zat er helaas niet in.

Wij nodigen je daarom graag uit op zaterdag 27 november voor het Glow in the Dark event. We gaan een super leuk toernooi voor jullie organiseren, waarbij jullie in kleine teams onderlinge wedstrijdjes gaan spelen in het donker met de blacklights aan. Wij zorgen voor de materialen, zoals schmink, tape etc. maar uiteraard mag je jezelf ook verkleden met kleuren die opvallen in de blacklights. Verder zorgen wij de muziek, de aankleding en uiteraard voor wat lekkers.

Wil jij hierbij zijn? meld je aan voor 20 november.