Start vervanging velden 1 en 2

Nieuws afbeelding 25-4-2023
Beste leden en ouders,

Zoals ook tijdens de ALV en in de nieuwsbrief is gecommuniceerd, worden veld 1 en 2 vervangen. Veld 1 wordt een nieuw waterveld, veld 2 wordt een semi-waterveld (ook wel: zand 2.0).

Vandaag (maandag 24 april) wordt gestart met de werkzaamheden voor de vervanging van veld 2. Dit veld zal naar verwachting medio juni klaar zijn. De wedstrijden en trainingen zullen verplaatst worden naar de andere velden. Het werkverkeer gaat via de Koningstraat dus de overlast zal in deze periode beperkt blijven.

Op 19 juni, na afloop van de reguliere competities, zal veld 1 worden vervangen. De verwachting is dat dit ongeveer 3 tot 4 weken zal duren. Het werkverkeer zal dan via de parkeerplaats gaan.

Wij kijken nu al uit naar twee mooie nieuwe velden! Gistermiddag was de eer aan Jong Heren 2 om veld 2 als laatste (na liefst 20 jaar trouwe dienst) te bespelen!