Arbitrage

Fluiten(d) door de C op 9 maart

Nieuws afbeelding 3-3-2013

Ieder seizoen leidt hockeyclub Beuningen de B en C jeugd op om E-wedstrijden te kunnen gaan fluiten. Deze keer zijn de mC1 aan de beurt. De KNHB heeft hiervoor een programma ontwikkeld ‘Fluiten(d) door de C’. Hiervoor organiseren we een ´cursus´ in de vorm van een instructie om hen iets meer zelfvertrouwen te geven alsook een aantal tips en trucs. Na een uitleg van ongeveer 45 minuten gaan ze dan – zoveel mogelijk onder begeleiding - voor het eerst een echte E-wedstrijd fluiten. Het gaat hier om onderlinge wedstrijden van MHCB-teams. op zaterdag 9 maart. De theorie voor de B/C-jeugd start om 09.30 uur. De onderlinge wedstrijden zijn tussen 10.30-11.30 uur. De betreffende kinderen hebben hierover bericht gekregen. Ouders die willen helpen met het begeleiden van de scheidsrechters op het veld, kunnen zich aanmelden bij [email protected].