Keepers

Gratis Shell Keepersclinic tijdens RABO EK 2009!

8-5-2009

SHELL KEEPERSCLINIC – zondag 23 augustus – RABO EK Hockey 2009

Van 22 t/m 30 augustus 2009 ben je van harte welkom in het Wagener Stadion bij het Rabo EuroHockey Nations Championships Men & Women, kortweg het RABO EK 2009.
De Nederlandse dames strijden in poule A om de Europese titel tegen Azerbeidzjan, Engeland en Rusland. In poule B spelen Duitsland, Ierland, Schotland en Spanje.
De Nederlandse heren nemen het in poule B op tegen Frankrijk, Polen en Spanje. In poule A zitten België, Duitsland, Engeland en Oostenrijk.
Het sterke deelnemersveld zal ongetwijfeld leiden tot een spannende competitie met spetterend hockey!

Voor jeugdkeepers worden er fantastische Shell Keepersclinics georganiseerd. Slidings, blokken, vliegen, duiken, ultimate safes tegen het ballenkanon! Als keeper mag je dit natuurlijk niet missen! Dit jaar vinden de clinics plaats op zondag 23 augustus op de velden van A.H.B.C. Amsterdam. De clinics beginnen om 11.00 uur, 12.30 uur en 14.15 uur, afhankelijk van de groepsindeling. Een half uur van te voren dien je aanwezig te zijn om je te melden.

Meedoen?
Stuur dan een e-mail met de volgende gegevens naar Frank van Barneveld ([email protected]). Er kunnen 120 deelnemers mee doen, vol = vol!

Naam vereniging
Naam keeper
Geboortedatum
Man/vrouw
06-nummer

E-mailadres
Kledingmaat
Elftal/klasse

De Shell Keepersclinics zijn GRATIS maar je dient wel een toegangskaartje te kopen (vanaf 12,50) waarmee je tevens de wedstrijden van die dag kunt zien! Dat kan je doen via Top Ticket Line (www.topticketline.nl) of via 0900-3001000 (0,40 c.p.m.) of tijdens het toernooi aan de kassa bij het stadion (mits nog beschikbaar en een toeslag per kaartje van 1,50).

Op 23 augustus spelen de Nederlandse dames om 15.30 uur tegen Engeland. Het totale programma lees je op www.rabo-ekhockey.nl

Schrijf je in voor 8 juni want vol = vol. Vergeet je keepers-outfit niet mee te nemen!
Je kunt je verkleden op het complex. Laat hier geen waardevolle spullen liggen. Noch de club, noch de KNHB is aansprakelijk voor verlies van je eigendommen.