Bierplankentoernooi

Helpende handjes bedankt!

Nieuws afbeelding 6-11-2009

Twee weken geleden vond voor de achttiende keer het Bierplankentoernooi plaats. Achteraf kunnen we concluderen dat het een goed toernooi is geweest! Veel deelnemende teams, goede muzikale begeleiding; één en al gezelligheid! Alle deelnemers aan het toernooi bedankt voor jullie deelname en gezelligheid!

Dit toernooi kon niet zomaar plaatsvinden, uiteraard zijn er weken van voorbereiding aan vooraf gegaan, maar ook op de dag zelf moest er nog van alles gedaan worden. Gelukkig waren er veel mensen bereid om ons te helpen. We denken dan aan Frank, Herman en Ton, maar ook aan alle anderen die ons geholpen hebben in de keuken, achter bar, bij de muntverkoop en wedstrijdtafel. Heel erg bedankt!

Hopelijk kunnen we volgend jaar weer van jullie hulp gebruik maken. Zonder jullie hadden we er niet zo’n mooie dag van kunnen maken!

Organisatie Bierplankentoernooi 2009,

Kim, Rosan, Lars, Wouter, Marleen, Huub, Elleke en Simone