Zaalhockey

Start zaalhockeyseizoen 2009-2010

Nieuws afbeelding 12-11-2009 Op maandag 23 november 2009 is de officiële start van het zaalhockeyseizoen in sporthal de Tinnegieter. Op die avond is, vanaf 19.30 uur, de jaarlijkse bijeenkomst voor trainers, coaches en managers. Gedurende deze avond zullen een aantal zaken nader worden toegelicht door de zaalhockeycommissie.

De zaalhockeycommissie streeft er naar om zoveel mogelijk informatie delen met iedereen. We zijn dan ook uitermate blij dat er dit jaar een demonstratietraining gegeven zal worden.
Deze training zal aansluitend aan de bijeenkomst plaatsvinden.

Verder zal op korte termijn de site van de club alle (actuele) informatie over het zaalhockey met betrekking tot het seizoen 2009-2010 worden gezet. Denk daarbij aan procedures rond de trainingshal, zaalleiding bij wedstrijden, de belangrijkste verschillen tussen veld- en zaalhockey en de nieuwste spelregels, zoals de self-pass.

Vragen en/of ideeën? Mail ze gerust naar: [email protected]