Grote Clubactie EUR 1.000!

Nieuws afbeelding 1-11-2007
Opbrengst Grote Clubactie 2007: EUR 1.000,00! Hartelijk dank aan alle kids die de loten hebben verkocht! Voor de winterstop maken we bekend wat er met het geld gaat worden gekocht. Team mE4 staan bovenaan met 44 verkochte loten, Matthijs de Clerk van de j8D1 staat bij de jongens bovenaan met 25 loten en Maartje Veerbeek van de mD1 staat bovenaan met 35 verkochte loten! Heb je nog een intekenlijst thuis liggen? Geen probleem. Doe hem in de brievenbus op De Balmerd 26 in Beuningen. Dat kan nog tot 4 november! Denk er aan: ieder verkocht lot betekent EUR 2,00 voor de club, voor jou dus! De volgende kanjers zijn op pad geweest voor de hockeyclub: Niek Peeters, Matthijs Clerk, Luuk van Enckevoort, Niek Morskieft, Stan Lelieveldt, Thijs van Kouwen, Kim Bosman, Sem Schook, Illona Hoenderop, Anne Morskieft, Jet Stoer, Annelieke van Schaik, Claudia Vink, Tessa Gerrits, Carlijne van Schaik, Julia Middelkoop, Marlouke Jansen, Noelle Derks, Britt Bakhuis, Isabelle Aandekerk, Lara Scholten, Ruben Sip Veerle Franken, Robin van Atteveld, Dagmar Jellema, Lisa Sackers, Veronique Paulzen, Valerie van Wichen, Ismay Bosman, Maud Bloemendal, Anna Oomen, Nora Chagri, Anne van Wijck, Vincent Verbiesen, Tristan Couwenberg, Britt Gerrits, Britt van de vall , Maartje Veerbeek, Rozemarijn van Rees Vellinga en Stan Joosten.

Reageer op het nieuws