Arbitrage

Oproep ArbitrageCommissie, 3 mensen gezocht

12-9-2010

De ArbitrageCommissie heeft momenteel 2 leden: John Mersmann en Hans van den Bosch . Gezien de werkzaamheden die onder deze commissie vallen is versterking zeer gewenst.

We zijn dringend op zoek naar iemand die de scheidsrechtersindeling voor de zondag (senioren) voor zijn rekening neemt alsook iemand die (samen met John) de indeling voor de zaterdag (junioren) gaat doen.

De indeling voor de zondag is niet zo heel veel werk, minder dan een half uur per week gedurende de weken dat er competitie gespeeld wordt, dus ongeveer 20 weken per jaar. Deze werkzaamheden kunnen worden gedaan vanaf de eigen computer thuis.

De indeling voor de zaterdag is iets meer werk en daarom wordt dit in onderling overleg met z’n tweeën gedaan. Deze taak kost ongeveer 1,5 uur per week en dat gedurende 20 weken per seizoen, 10 maal voor de winterstop en 10 maal na de winterstop. Vanzelfsprekend kunnen eventuele kandidaten rekenen op een ruime inwerkperiode. Verder is het zo dat John al veel ervaring heeft.

Tevens zijn we op zoek naar iemand die de begeleiding van de “nieuwe elftalfluiters” op zich neemt. We denken dan aan iemand die zelf gevoel heeft voor het fluiten en helemaal mooi zou zijn als deze persoon het ook voor elkaar kan krijgen om meer mensen te betrekken bij het begeleiden van scheidsrechters. Wij weten dat er verschillende mensen binnen de club zijn die willen helpen bij deze taak, maar het moet wel georganiseerd worden.

Voor opmerkingen, vragen (en aanmeldingen!!!) kun je terecht bij John Mersmann ([email protected]), bij Hans van den Bosch ([email protected]) of Henk Visser (bestuurslid arbitrage, [email protected] ). Natuurlijk kun je deze mensen ook aanspreken op de club.
Als lid van de ArbitrageCommissie ben je uitgesloten van het draaien van bardiensten op zaterdag (indien je een kind hebt dat jeugdlid is).