Mini van de Week

Mini van de Week - 19 september

Nieuws afbeelding 26-9-2010

Iedere thuiswedstrijd is er een MINI van de WEEK, een eregast bij de Heren 1 van Mixed Hockeyclub Beuningen. Deze week waren dat de broertjes Martijn (j8D) en Ruben (jE) Mooren. Hieronder volgt hun verslag van hun leuke middag.
Aanvoerder Sjoerd Joosten kwam ons ophalen.
Martijn kreeg het Mini van de week shirt aan, het was best spannend in het begin! Wij zijn voorgesteld aan alle spelers en kregen uitleg over wie welke plaats op ’t veld heeft. We kregen ook een flesje drinken en lekkere snoepjes. Toen gingen we met zijn allen op de foto met het hele team.
Daarna gingen de spelers het veld op voor een warming-up. Wij mochten met de bal op de keeper schieten en wij hebben met de coach wat trucs gedaan (bal hoog houden met de stick) en overgespeeld. Hij vond het heel goed gaan.
De Yel was heel bijzonder aan het begin van de wedstrijd, wij stonden in het midden!

bij het ererondje na de wedstrijd mochten wij voorop lopen en werden onze namen weer genoemd! Toen de wedstrijd begon zijn wij met de spelers voorgesteld en mochten wij de hele wedstrijd bij de spelers in de dug-out zitten. In de rust mochten we met hen naar binnen, toen heeft de coach de 1e helft besproken, wat er goed ging en wat er beter kon. Iemand van de heren 1 had op een gegeven moment bloed aan zijn vinger. Ook heeft iemand een bal tegen zijn hoofd gehad.
Ze hebben helaas met 2-1 verloren maar ze zijn wel heel erg goed! Het verschil met de D8 is een groter veld, ze mogen hoge ballen spelen, strafballen, maskers bij de strafcorner. Na de wedstrijd hebben we ze een hand gegeven en bedankt, we vonden het erg leuk!