Bestuurswijzigingen, Kascommissie en MHCB-spelden

Nieuws afbeelding 11-11-2010

Tijden de ALV van donderdag 4 november jl. zijn Yvonne Veerbeek (volgens schema) en Frans Kleisterlee (i.v.m. het gaan volgen van een opleiding) uit het Bestuur getreden. De leden van het Bestuur en de aanwezigen op de ALV danken hen voor hun bijdrage de afgelopen periode. Marjolein Woldendorp heeft zich beschikbaar gesteld voor de functie van secretaris van MHCB. Gert-Jan Vaessen gaat vanaf januari 2011 de portefeuille van Yvonne overnemen (Jeugdzaken). Tot die tijd zal Gert-Jan zijn verantwoordelijkheid als penningmeester blijven uitoefenen. Jan-Pieter Pak treedt toe tot het bestuur en neemt het penningmeesterschap over van Gert-Jan vanaf januari 2011. Tijdens de ALV is Jan-Wouter Broekhuis bereid gevonden de functie van Barcommissaris in het bestuur te vervullen. Hij neemt dus de functie van Frans over. De Kascommissie heeft naast John Maaskamp een 2e lid er bij: Hans van Blitterswijk. Een volledig verslag van de ALV volgt.

Tijdens deze ALV zijn er 2 MHCB-spelden uitgereikt. John Lindert ontving de zilveren speld als waardering voor zijn jarenlange inzet op het gebied van het zaalhockey. Annemieke van der Sterre ontving de gouden speld als waardering voor de jarenlange dagelijkse inzet voor de club.

Mark van den Broek

8-11-2010 @ 17:14:34 |John van harte gefeliciteerd met jouw speld!

Mark van den Broek

8-11-2010 @ 17:15:24 |Annemiek, als ik kijk hoeveel uren jij aan onze club besteed, verdien je naast deze speld een standbeeld. Van harte gefeliciteerd!

Reageer op het nieuws