Zaalhockey

Meiden B2 zaalhockeykampioen!

Nieuws afbeelding 13-2-2011 De allerlaatste wedstrijd werd gespeeld  tegen Upward mB2. Onze meiden moesten óf gelijk spelen óf winnen. Na 1 minuut kwamen ze al op 1-0.....achter! De wedstrijd werd spannender, de meiden gingen er voor 110% voor en bleven knokken en goed spelen wat resulteerde in een 1-1 net voor rust. Daarna 2-1, 2-2, 3-2 en een halve minuut voor tijd wisten onze meiden de winnende 3-3 te scoren. Ongelooflijk, wat een wedstrijd! Meiden, gefeliciteerd! Bart Veerbeek (trainer) en André van der Sterre (Coach). Na de wedstrijd waren en bloemen, slagroomtaart en champagne, de meiden sluiten deze mooie dag af met een gezellig etentje! Hiermee promoveren ze ook van de 1e klasse naar de sub-topklasse!