SHELL Jeugddag op 25 juni 2011

Nieuws afbeelding 6-6-2011

Van 25 juni tot en met 3 juli wordt de Rabo FIH Champions Trophy Dames gespeeld in het Wagener Stadion in Amsterdam. Naast de Nederlandse dames zijn de deelnemers Argentinië, Australië, China, Duitsland, Engeland, Nieuw-Zeeland en Zuid-Korea. Voor het eerst bestaat het deelnemersveld uit de acht beste landen in plaats van zes. Bondscoach Max Caldas en de dames willen de Champions Trophy weer terughalen naar Nederland. Gaat het lukken om titelverdediger Argentinië te verslaan? Kom ze aanmoedigen bij hun eerste wedstrijd tegen Australië.

Rondom het stadion valt er ook genoeg te beleven en te doen. In het promodorp zijn meerdere gelegenheden voor een hapje en een drankje. Daarnaast kunt u de nieuwste hockey artikelen bekijken en kopen in de stands. En natuurlijk zal er net als voorgaande jaren een Shell Kids City zijn.

Op de eerste dag van het toernooi 25 juni, zal de Shell Jeugddag plaatsvinden. Op deze Shell Jeugddag kunnen alle jeugdleden van de hockeyverenigingen (E-, D- en C-categorie) samen met hun leeftijdgenootjes heel veel hockeyen en aan fantastische spellen meedoen.

De KNHB heeft, in samenwerking met Shell, een programma samengesteld waarvoor uw jeugdleden zich kunnen inschrijven. Wedstrijden kijken en hockeyen in Shell Kids City, het kinderparadijs waar je kunt hockeyen met en tegen je vriendjes en andere leeftijdgenootjes, trucjes leert tijdens de clinics en vele andere activiteiten. Kortom één groot feest voor kinderen (door de grote belangstelling voor de Shell Jeugddag zijn wij genoodzaakt om de kinderen in te delen in groepen, die op een door ons vastgesteld tijdstip ingepland worden in Shell Kids City. Zo kan iedereen op een veilige manier hockeyen en zich uitleven).

Helden zien spelen!
Maar er wordt natuurlijk niet alleen maar gehockeyd op de Shell Jeugddag. Ook kan je deze dag hockey op topniveau gaan kijken. Kinderen kunnen de wedstrijden bekijken die in het Stadion gespeeld worden. De dames van het Nederlands Elftal spelen om 16.30 uur tegen Australië.

Verder zou het leuk zijn als de kinderen verschijnen in een oranje outfit of hun clubtenue (shirt), dit geeft een geweldige atmosfeer tijdens de wedstrijden. Het wordt weer een mooi dag.

Het programma van zaterdag 25 juni:

09.00 uur          wedstrijd China - Korea

10.00 – 11.30 uur  Shell Kids City blok I *

11.30 uur          wedstrijd Argentinië - Engeland

11.30 – 13.00 uur  Shell Kids City blok II *

13.00 – 14.30 uur  Shell Kids City blok III *

14.00 uur          wedstrijd Duitsland – Nieuw Zeeland

14.30 – 16.00 uur  Shell Kids City blok IV*

16.30 uur          wedstrijd Nederland - Australië

* de kinderen worden vooraf ingedeeld in één van de vier blokken van Shell Kids City.

Kosten voor deelname aan Shell Jeugddag:

Prijzen voor de kinderen: € 12,50 per kind (incl. toegangskaartje en een verrassing). Prijzen voor volwassenen: gratis toegangskaartje voor 1 begeleider per 4 kinderen. Extra toegangsbewijzen voor volwassen zijn te bestellen à € 12,50.
Wij vragen u zorg te dragen voor de kinderen tijdens de Shell Jeugddag door begeleiding van 1 volwassene voor max. 4 kinderen. Parkeren: Voor het parkeren is het raadzaam om een (of meerdere) parkeerkaart(en) te bestellen à € 10,00 per kaart.

Inschrijven
U kunt inschrijven per team maar ook per vereniging. Inschrijving zal plaatsvinden op volgorde van binnenkomst. Het belooft een mooie dag te worden en de kaartverkoop gaat snel, wees er dus snel bij!!! Wilt u het inschrijfformulier (zie bijlage) duidelijk en compleet invullen. Indien u met een bus komt vermeld dit dan op het aanmeldingsformulier. De volledig ingevulde inschrijfformulieren kunt u retour zenden tot uiterlijk 15 mei a.s., naar KNHB, t.a.v. Jelle Spree, Postbus 2654, 3430 GB Nieuwegein of per fax naar 030-7513401.

De toegangskaarten en overige informatie worden tijdig naar de contactpersoon, die u op het formulier heeft aangeven, toegezonden. Wij hopen u met zoveel mogelijk enthousiaste kinderen terug te zien op zaterdag 25 juni in het Wagener Stadion.

Wilt u meer weten over de Rabo FIH Champions Trophy Dames kijk dan op www.knhb.nl of www.hockey.nl