Bericht voor oud-leden van Oss

16-6-2011
Al 75 jaar (sinds 1936) wordt er in Oss gehockeyed. In het komende Oss'hockey magazine wordt hier ondermeer de nodige aandacht aan besteed. John van Boekel zal deze periode in een mooi artikel verwoorden. Graag laten we dit artikel vergezeld gaan van foto's van weleer. Bent u in het bezit van leuke of spraakmakende foto's van Keep Fit, Rapidity of MHC Oss neem dan s.v.p. contact op met Stephan Bombeeck; [email protected]. Daarnaast wil ik u er op attent maken dat op vrijdagavond 30 september 2011 een mega Reünie Diner zal worden gehouden bij MHC Oss. Meer informatie hierover vindt u op de website van MHC Oss; www.mhc-oss.nl.
Weet u binnen uw familie- of vriendenkring personen die eventueel in het bezit zijn van genoemde foto's of mogelijke interesse hebben het mega Reünie Diner bij te willen wonen stuurt u dan s.v.p. dit bericht aan hen door.
Met vriendelijke groeten,
John van Boekel / Stephan Bombeeck