Zaalhockey

Jan Massinkhal in de ban van MHCB (Jd3, Mb3 en Trimmers) zaterdag 4 februari 2012

Nieuws afbeelding 5-2-2012 Afgelopen zaterdag 4 februari 2012, was een dag van de beslissingen in de zaalhockeycompetitie voor MHC Beuningen en allemaal in de Jan Massinkhal. De Jd3 sloegen meteen in hun 1e wedstrijd toe tegen concurrent Arnhem Jd2 en wonnen met 4-3. Bij winst in de laatste wedstrijd tegen Nijmegen Jd4 zou het kampioenschap een feit zijn, echter speelden ze gelijk. Arnhem Jd2 won hun laatste wedstrijd. Het lijkt er nu op dat onze jongens op doelsaldo kampioen zijn geworden, maar we wachten de officiele uitslagen nog even af vandaag. Mb3 heeft een voorschot genomen op het kampioenschap, door hun beide wedstrijden met 6-0 te winnen. Ook hier zijn nog niet alle uitslagen bekend, maar wel is duidelijk dat Nijmegen Mb4 hun enige theoretische concurrent nog is. In ieder geval wordt het volgende week definitief beslist. En ja dan nog onze trimmers, zij wonnen voor de 3e keer in 10 jaar het prestigieuze slapsticktoernooi van hockeyclub QZ. Na 3 wedstrijden deelden we ze de koppositie met QZ en moest de laatste wedstrijd tegen Venlo (ja ja) gewonnen worden. Na een moeizaam begin kwamen de dames en heren trimmers op stoom en wisten een 1-2 achterstand, om te zetten in een 4-2 overwinning, met 3 doelpunten van good old John "veldhockey" Mondi. Het was een mooi slot, van een mooie dag voor MHCB in de Jan Massinkhal in Nijmegen. Foto's volgen nog.