Vrijwilligers/Vacatures

Nieuws afbeelding 22-11-2012 GEWOON TOCH? OF……Je staat aan het hek langs het veld, te kijken naar de verrichtingen van je kind. Dat je kind in een team geplaatst is en staat ingeschreven bij de KNHB en in de competitie een wedstrijd speelt met een keeper compleet met uitrusting en dat daar een coach en een teammanager staan, dat er 2 scheidsrechters de wedstrijd in goede banen leiden, dat er gastouders zijn die de tegenpartij ontvangen en zorgen voor de fluiten en ballen, dat vind je allemaal heel vanzelfsprekend. Net zo goed als dat je in de rust even een kopje koffie met iets lekkers kunt halen in het clubhuis. Ook heel gewoon en normaal toch? Toch?.....niet helemaal. Klik bovenaan deze site op de knop 'Vrijwilligers'.