Technische Commissie

Technische Commissie zoekt lijncoördinatoren

Nieuws afbeelding 29-5-2013 De TC is een goed geoliede machine en verantwoordelijk voor de uitvoering van het Technisch Beleidsplan binnen MHCB. Enkele leden die al vier tot zes jaar zitting hebben in de TC willen graag het stokje overdragen. Binnen de TC zijn er ook lijncoördinatoren die naar een andere lijn worden doorgeschoven.

De TC is daarom op zoek naar minimaal twee enthousiaste mensen die zich binnen de TC bezig willen houden als lijncoördinator. Je komt terecht in een goed draaiende commissie. Net als andere commissies zijn er drukkere periodes. Voor de TC ligt dat in april/mei wanneer de selectietrainingen plaatsvinden en in september/oktober wanneer de competitie aanvangt en start selecties zaalteams.

Heb je interesse of wil je meer info? Neem dan even contact op met de voorzitter van de Technische Commissie, Marcel Peters. Je kunt hem op de club aanspreken of hem een mailtje sturen via [email protected].