Jeugd

Bastiaen Huijnen in Districtselectie Oost

Nieuws afbeelding 12-6-2013 De concurrentie was moordend tijdens de selecties voor de Districtteams Oost voor komend jaar. Er waren 3 Beuningse hockeyers door naar de 2de ronde van de Districtselectie. Bastiaen Huijnen zorgde voor Beunings Succes en mag heeft zich uiteindelijk in het Districtsteam Oost Jongens C weten te spelen. Helaas zijn Inge v/d Klok en Daan den Hartog na de 2de ronde afgevallen. Dat Beuningen de goede weg is ingeslagen de laatste jaren, blijkt uit het feit dat de laatste 2 seizoenen steeds een speler in een Districtsteam hebben vertegenwoordigd. 2 Jaar terug begon het met Carlijn Peters en vorig jaar Silas Lageman.
Komend jaar zal Bastiaen, naast zijn trainingen en wedstrijden in Beuningen, 18 maandagen extra training volgen met de beste 20 spelers uit het District Oost. Daarnaast zal hij een onderlinge competitie tegen de andere districten spelen tijdens de zogenaamde DOD-dagen.
Bastiaen zal zijn opgedane kennis ongetwijfeld meenemen naar zijn teamgenootjes in de JC1, waar hij komend seizoen in uitkomt.
Bij deze feliciteren wij Bastiaen met zijn selectie en wensen hem veel succes en plezier in het Districtsteam Oost Jongens C.

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws