Bar

WIE HELPT DEZE DAMES AAN EEN DRANKJE?

Nieuws afbeelding 25-1-2008
Het Bestuur van MHCB zoekt 7 vaste krachten die als Barfunctionaris bereid zijn om gedurende de week 1 dagdeel op zich te nemen, om vrijwilligers aan te sturen en de bardiensten te coördineren.
We denken daarbij aan (ouders van) seniorleden en ouders van jeugdleden die bereid zijn om de barcommissie structureel te bemannen. Circa 1 keer per week dient er een dienst van 4 uur gedraaid te worden. Met name op zaterdagochtend en -middag en zondagochtend en –middag moeten vaste barcommissieleden aanwezig zijn die de verantwoording voor het beheren van de bar op zich willen nemen. Openen, opstarten, aansturen, afsluiten, kasgeld beheren etc. Dat zijn eigenlijk de hoofdtaken. In januari starten we met een opleiding om de nieuwe barcommissie wegwijs te maken! Meld je aan via [email protected]. Ook als je twijfelt, meld je dan aan, één van de bestuursleden zal dan contact met je opnemen.

Reageer op het nieuws