Trainingen

Open trainingen bij Hockeyclub Beuningen

Nieuws afbeelding 17-4-2014

Wil jij weten hoe het is om te hockeyen bij een leuke vereniging als MHC Beuningen?

Dan heb je nu de kans om kennis te maken. Onze prestatielijnen, 1ste teams in de jeugd, hockeyen op het hoogste (en soms landelijk) niveau. Deze teams, maar natuurlijk ook de andere teams, zouden graag versterking zien. Dus hockey je al elders en wil je hogerop, of heb je nog nooit gespeeld en lijkt het je leuk, dan ben je van harte welkom.

We kiezen op Beuningen niet voor een centrale training maar vinden een persoonlijke benadering beter passen bij onze vereniging. Je kunt je hiervoor aanmelden en dan kunnen we samen kijken op welke avonden je proeven van prestatief hockey in de 1ste teams of lekker ballen in de breedtesport.

Na afloop informeren we je graag over de mogelijkheden die er op Beuningen liggen.

Wil je je aanmelden? Stuur dan een mail naar [email protected]