Evenementen

Spieren voor Spieren - Ga jij de challenge aan? Heb je een leuk idee?

Nieuws afbeelding 21-8-2014

Graag laten wij je kennis maken met een uniek, sportief evenement van Stichting Spieren voor Spieren.

Kinderen moeten onbezorgd kunnen rennen, fietsen, spelen en sporten! Voor zo’n 20.000 kinderen in Nederland is dit niet vanzelfsprekend. Zij hebben een spierziekte en dat beperkt hen in alles wat ze willen en kunnen. Spieren voor Spieren helpt deze kinderen. Dat doen we door mensen op te roepen om in actie te komen en hun gezonde spieren in te zetten voor zieke spieren.

Een van deze mooie acties is de Spieren voor Spieren Wintertijd Challenge. In de nacht van 25 op 26 oktober 2014 gaat de wintertijd in. De klok wordt dan een uur teruggezet. In dat uur wordt er in meer dan 200 plaatsen in Nederland 1 uur en 1 seconde gesport om geld in te zamelen voor kinderen met een spierziekte. Gezonde spieren voor zieke spieren!

Organiseer met jullie hockeyvereniging ook een eigen sportieve Wintertijd Challenge! In de bijlage treft u de toolkit aan met meer informatie, tips en leuke weetjes.

Kijk ook op www.wintertijdchallenge.nlen meld uw challenge aan! Heb je een leuk idee? Geef het dan door aan [email protected] / Annemieke van der Sterre

Bijlage