Noodoproep! Bijzondere ALV op donderdag 9 oktober a.s.

Nieuws afbeelding 25-9-2014 Agenda

Verslag vorige vergadering (per e-mail toegestuurd)

Presentatie stand van zaken MHCB en kaders continuïteit MHCB

Brainstorm

Conclusies, benoeming nieuw/interim bestuur, vervolgafspraken

Sluiting

Beste leden, ouders en overige betrokkenen van MHCBeuningen,

Zoals jullie waarschijnlijk weten wordt er binnen MHC Beuningen hard gezocht naar personen die in de komende periode het bestuur van MHCB willen vormen.

We zijn op zoek naar mensen die het leuk vinden om ideeën in de praktijk te brengen en met nieuwe energie en elan de club weer een stapje verder te brengen.

Helaas, helaas, zijn er nog te weinig mensen gevonden die dit bestuurs-steentje willen bijdragen aan MHCB.

Gebrek aan tijd wordt meestal als reden genoemd. Persoonlijk vind ik dat geen goede reden. Meerdere schouders maken licht werk en eenieder bepaalt zelf hoeveel tijd je in een bestuursfunctie wil steken.

Ook de vele mensen die zich inzetten als trainer, coach of in een commissie besteden tijd aan MHCB en zorgen ervoor dat alle jeugd- en seniorleden een geweldige hockeytijd kunnen doormaken.

Leden en ouders: betrokkenheid van jullie kant is echt essentieel!

Omdat de club niet zonder bestuur kan functioneren wordt donderdag 9 oktober a.s. een Bijzondere Ledenvergadering gehouden vanaf 20.30 uur in het clubhuis van MHCB.

Deze avond worden ALLE seniorleden en ALLE ouders van jeugdleden verwacht.

Vanaf 20.30 uur zullen we, als seniorleden én ouders van jeugdleden, in een brede brainstorm samen bepalen hoe we als MHCB verder willen.

·Welk beleid gaan we voeren in de komende jaren en hoe gaan we dat organiseren?

·Moet een bestuursfunctie korter zijn dan 2 jaar?

·Moeten we een bestuur van 10 of 15 mensen formeren om de taken zoveel mogelijk te verdelen?

·…..?

Het is onmogelijk om te denken dat de club in de komende jaren steeds door dezelfde mensen wordt bestuurd. Nieuwe energie en betrokkenheid van ouders is essentieel voor het gezond voortbestaan van MHCB.

Indien er mensen zijn die zich geroepen voelen of meer info willen, neem dan contact met mij op via [email protected] of via 06 – 230 11 280.

Ik zie jullie allemaal graag de 9e oktober.

Met sportieve groeten,

Cedric Lageman