header foto header foto header foto header foto
 
Terug
Algemeen

Inleveren materialen.

28-6-2020 Inleveren keepers-, zaal- en trainingsmaterialen - Retour borg

Zaterdag 4 juli tussen 10.00 en 12:00 uur – Locatie vergaderruimte 't Honk

Trainers/teams:
Van alle trainers worden verwacht dat ze zaterdag 4 juli tussen 10: 00 en 12:00 uur hun ballenkist (met inhoud) + slot + sleutel komen inleveren. Na volledige inlevering zal de reeds voldane borg teruggestort kunnen worden. Niet inleveren = geen borg retour. Voor volgend seizoen zullen we met een ander systeem van uitgifte van trainingsmaterialen gaan werken. De zomervakantie zal gebruikt worden voor een complete herorganisatie van ALLE ballenkisten.

Keepers:
Van alle keepers worden verwacht dat ze zaterdag 4 juli tussen 10:00 en 12:00 uur hun keepersmaterialen inleveren of laten inspecteren. Indien je blijft keepen, krijg je de materialen gelijk weer mee retour. Indien je de keepersmaterialen inlevert en ook de sleutel(s) van het keepershok inlevert zal ook de reeds voldane borg teruggestort kunnen worden.

Zaalhockey:
Van alle zaaltrainers/zaalmanagers worden verwacht dat ze zaterdag 4 juli tussen 10:00 en 12:00 uur hun zaalhockeysetje inleveren. Indien je de set volledig inlevert, zal de reeds voldane borg teruggestort kunnen worden.

Indien je echt zaterdag de 4e juli NIET kan, gaarne een separate afspraak maken met Bjorn Kokke Materialencommissie MHCB ([email protected]
  • Heren 1 - Arnhemse Mixed Hockey Club Upward
  • Datum: zondag 21-4
  • Spelen: 14:45
  • Dames 1 - H.C. Eemvallei
  • Datum: zondag 21-4
  • Spelen: 12:45