Veldhockey senioren

MHC Beuningen heeft meerdere dames- en herenteams die allemaal in competitieverband spelen. De wedstrijden zijn altijd op zondag.

De selectieteams zijn Dames 1 en 2 en Heren 1 en 2. Deze teams trainen twee of drie keer per week en worden begeleid door een professionele staf. Heren 1 speelt in het district Noord/Oost Nederland. Dames 1 speelt landelijk in de Overgangsklasse.

De meer recreatieve teams bij de senioren trainen normaal gesproken eenmaal per week en beschikken over een trainer/coach die past bij het niveau van het team. Deze teams spelen in het district Oost Nederland. De meeste wedstrijden zijn in de regio Nijmegen/Arnhem.

Meer weten? Kom eens langs op zondag en zie hoe gezellig, sportief en ambitieus het eraan toe gaat bij MHCB. Of neem contact op via [email protected].

Veteranen en Veterinnen

Voor de sportieve dames (vanaf circa dertig jaar) en heren (vanaf circa 35 jaar) is er veteranenhockey.

Bij MHC Beuningen spelen de Dames Veterinnnen en Heren Veteranen op zondag. Zowel de heren als de dames hebben twee teams.

De Dames Veterinnenteams zijn een fanatiek maar ook een heel gezellig damesteam. Als je het leuk vindt om op woensdagavond te trainen en op zondag een sportieve fanatieke wedstrijd te spelen, dan is het misschien een leuk idee om meer informatie in te gaan winnen. Ook naast het hockeyen ondernemen de dames samen veel leuke dingen.

De heren Veteranen zijn net zo fanatiek en gezellig als de dames Veterinnen. Zij trainen op vrijdagavond en drinken daarna gezellig een biertje. Op zondagen wordt er fanatiek gehockeyed en daarna lang nagepraat langs de lijn bij Heren 1.

Zelfs als je nooit eerder hebt gehockeyed ben je welkom bij de veteranen/veterinnen.

Meer informatie? Neem contact via [email protected].

Trimhockey

Trimhockey is een vorm van hockey voor mensen die graag in een goede conditie willen blijven maar geen prestatiedruk willen en niet iedere week de wedstrijdverplichting. Sportief bezig zijn en gezelligheid staan voorop.

Vind je het leuk om een balletje te slaan, kom dan eens kijken bij de Trimmers. Met of zonder hockey ervaring, je bent van harte welkom!

Iedere maandagavond van 20.00 – 21.30 uur komen heren en dames bij elkaar en op dinsdagavond van 20.00 -21.30 uur alleen dames. De trainingen worden verzorgd door een ervaren trainer.

Wil je meer informatie? Stuur een mail naar [email protected]

Fithockey

Fithockey staat voor veilig bewegen in teamverband, buiten sporten, sociale contacten en veel plezier maken met elkaar. Fithockey is voor senioren vanaf 50 jaar en wordt op een hockeyveld gespeeld met een zachte bal en knots. De knots is een kunststof stick met aan het uiteinde een raakvlak van foam waarmee de bal wordt geslagen. Er kan ook gespeeld worden met een unihockeystick. Door het gebruik van deze veilige materialen is fithockey geschikt voor senioren met én zonder hockeyervaring. Fithockey kan op elke leeftijd en op ieders fysieke gesteldheid worden gespeeld. Lopen zonder hulpmiddelen is wel een vereiste.

Iedere maandagmorgen van 10.00 uur tot 11.30 uur wordt fithockey gespeeld.

Heb je vragen, stuur een mail aan [email protected].